hahaha..semalam tgk berita Buletin Utama...ada budak pompuan kena denda RM50 pasai kata polis bodoh...ishhh...aku kesian kat dua-dua pihak...yg pompuan ni pun x reti nak sopan santun ka? hang kawin dakgi? kalau dak lagi mesti family mertua hang pikiaq 4-5 kali nak terima hang...
kerana mulut poket binasa...hahaha
yang polis pulak kesian pasai org kata depa bodoh, nilainya hanya RM50...awat sikit sangat...hentam la RM5000 ka baru ada akai....nilai kebodohan polis cuma RM50...TAPI tak semua polis mcm tu... 
kebanyakan polis berwibawa, amanah dengan tanggungjawab, telus....
cuma bila sekelumit polis yg buat pasai, abih seluruh pasukan kena kutuk...
kerana nila setitik, abih rosak seperiuk di kedai mamak

*entri aku kali ni xkan kena tindakan apa2 kan?