Malam tadi aku p GSC One Utama bersama fiance tgk movie Lagenda Budak Setan(LBS). Cerita ni diilhamkan drpd sebuah novel yang katanya plg laris di abad lalu....hahaha..aku pon xtau pasai aku xnah tau pasai novel2 ni....novel Perlumbaan Kedua & Julia aku tau la...tu pn pasai masuk SPM....



ok la mai nak cerita skit...tgk tayangan pkoi 10 malam...tayangan hari pertama....org mmg ramai....yg cina mmg x layan arr cerita ni...depa p tgk Prince of Persia...aku pon x tgk lg cerita tu....berbalik kpd cerita LBS td...cerita ni hero dia Farid Kamil (rambut dreadlock tu)....heroin dia Lisa Surihani(mmg ayu sungguh)...plot cerita ni ada skit2 mcm terlompat2 cerita la...tapi overall aku puas hati gak....pasai last sekali tu.........................................................hampa tgk sendiri la!....hahahah..cerita ni akan ada LBS 2 aku rasa...sebab.............................................hampa kena tgk sendiri jugak! hahahahah...malaih dah nak tulih pagi yg gelap ni....apa2 pon...
LBS rating aku bagi 3 1/2 daripada 5.....ok la tu kan....