Hmm....mungkin ada yg perasan atau mungkin ada yg x ada 'samting' yg telah hilang...semua itu kerana terpaksa...

post kali ni aku xtau nk tulih apa....ada pemantauan la ni....kan blog2 kat malaysia ni jadi sasaran pihak berkuasa nak cari sapa2 yg dok bleh perosak negara...apa yg plg best bila tulih pasai diri sendiri...xdak sapa nak kacau...jadi pengganti diari pon bleh...tp xdak la sampai cerita privacy mcm tulih dlm diari tu...satg abih la org tau...tulih yg takat2 bleh share ramai2 dah la...



wiken ni nk blk kg selesai dokumen menikah luaq kawasan...cuti sampai selasa woooo....syookk wwwooooo....bila dlm gambaq ada bendang..sah2 la aku blk kedah...hahaha
lepaih ni kena bekerja keras...sekeras kerikil...kerikil tu keras ka? kalau tokak...mau berteraboq jugak gigi aku kot....