Assalamualaikum

Oh Myvi den, sobab apo ekau poie buat pasal tahun ni. buat la hal tahun depan ko ok la jugak. Dah terbang duit den (walhal sikap pemanduan sendiri yg bawak mcm pelesit). Tapi den bersyukur la jugak sobab den copat poie hantar poie kedai. Kalau tak boleh cabut haa tayar keto den tu haa. Bearing botul la ekau ni! Dah la bearing, sekali lining brek pon ekau dah haus, yg den ni dah haus air dah ni. Camber plak masuk line, hampeh botul. Terimo kasih la kat Maybank sobab bagi den 'bantuan' di kala den dalam kesusahan! Apo kan dayo, dugaan nak kawin org kato.

APO NAK DIKATO HAA JANG OIII

ps: loghat N9 sbb N9 monang Piala FA lawan KEDAH hari tuh! huh!