Selamat Pengantin Baru



Mohd Nadzim Nordin & Elyana Noordin

Mohd Nadzim aka Jim ni merupakan kawan baik aku daripada 'kecik' sampai 'besaq'. Sampai mak kami dua kata kami ni mcm kembaq pasai mem'besaq' sama2. Tapi dia dpt melanjutkan pelajaran ke Jepun lepaih SPM dulu sampai terlanjut2 umoq dok sana. hehe. Balik mai sini teruih nak menikah dah. La ni keja kat Perodua Rawang dah dia ni.

25 Disember 2009 akan jadi tarikh bahagia untuk dia dan pasangan dia Elyana aka Elly ni. Depa dua akan diijab kabulkan di Aloq Staq. Perkenalan depa dua ni adalah melalui kawan. Mula2 bercinta jarak jauh ja pasai hat pompuan dok di Malaysia. Bercinta la kot internet. Tu la dinamakan jodoh. Jumpa x pernah pon, tapi buleh berkenan. heheh. Last2 sampai kawin.

Jadi, aku nak ucapkan Selamat Pengantin baru kepada Jim & Elly semoga hampa dua bahagia sehingga ke akhir hayat seperti Pak Din & Mak Mah.

*doa2 la untuk aku sama noo.