Haih...hari ni lepaih abih morning briefing kat opis BIT kat subang, teruih cargas balik markas kat mindef. Dalam perjalanan ala-ala Gila-Gila Remaja (naik moto), dok tgk keliling, ishh terok btoi jerebu hari ni. Dok bau asap ja kot jalan, nasib baik bau asap jerebu...kalau bau kemeyan di siang hari??? hahaha......la ni tghari dah...tekak pon dok rasa lain mcm dah....nak kena cuti kot..hehe..padahai baru berasa ja... Tapi bahaya jerebu ni...efek dia lebih cpt daripada H1N1...haha...so lebih baik aku minum H2O dgn lebih byk hari ni....tapi kalau x minum H2O banyak...bleh dpt sakit tekak...bila dapat sakit...buleh dapat MC kan....kan..kan....selama aku bekerja daripada awai tahun 2008, aku x penah amik MC....gila!! komited btoi!! giat!! hmmm....adakah rekod MC aku akan pecah......sama2 kita nantikan...tungguuuu.........