Yeay!!! Aku menjadi antara orang yang terawai kat Malaysia ni tengok

Transformers: Revenge of The Fallen!!!


Apa yang aku nak kata kat sini tentang Transformers ni adalah SUPERB!!! FANTASTIC!!! TERBAEKKK!!! SEMPOIIIII!!! Rating aku adalah 10 bintang bergemerlapan!!! Sememangnya tak rugi menonton cita ni dengan tempoh yang agak panjang = 2 jam 30 minit... Wajib tonton wehh!!! Serius sempoi....aku xmau cerita pasai jalan cerita pasai nanti ada org x suspen nak tgk...hehehe...
Terima kasih kat Miss Alyza yang tolong p amik tiket awai hehe....Action non-stop. Memang berbaloi-baloi la sapa yg teruja sangat nk tgk tu. yang pastinya aku nak habaq,
There Will Be Transformers III