Akhirnya Kekasihku Seru melabuhkan tirainya pada malam ini, 30 Oktober 2008. Syabas dan tahniah kepada semua krew drama bersiri seram ini terutamanya pengarah cerita ini Kabir Bhatia dan isterinya Mira Mustafa. Aku sememangnya peminat cerita2 hantu ni..mmg A++ la aku bg kat drama ni..dengan kecanggihan teknik yg dia pakai, mmg menaikkan rasa seram tu...
Aku nk cerita skit bab ending drama ni, mmg agak mengejutkan yg bila si Ayu (lakonan Kuza) p gatai tgn baca blk mantera nk bg hidup blk plak dah si Waris (lakonan Hairi Othman). Bila dia buat camtu, nampak sgt akan ada Kekasihku Seru musim kedua...huhuhu.....menarik2.....anak buah aku si Haikal tu tiap2 minggu tgk dgn aku....nak ganti Uncle Seekers tu kot...hehehe....minggu depan cerita Puaka Niyang Rapik plak dah...apa jenis seram plak xtau la...jgn mcm Waris Jari Hantu sudah....jadi rimau ja keja dia...hahaha....tp bukan Harimau Luka (sori no nizam)...hahaha....apa pon tahniah sekali lagi buat semua krew Kekasihku Seru dan juga TV3 sbb tayang cerita berkualiti ni. Aku akan tunggu musim kedua.
Yezzaaaaa Zaaasssss Layaann..